Bucureștiul meu de vis

by Sonia Constantin

beautiful-blue-city-colour-fun-Favim.com-264704
Bucureștiul meu de vis e viu, freamătă, e legat indisolubil de locuitorii săi; are oameni politicoși și binevoitori, comunități închegate, parcuri mari și străzi curate. Și multe, muuulte alte bucurii la fiecare colț de stradă, culese din ideile frumoase ale unor oameni de-aici – din ograda noastră – sau de peste mări și țări.

Bucureștiul tău cum e?

4 Responses to “Bucureștiul meu de vis”

  1. Bucureştiul meu e colorat. De la oameni, niţică natură şi exces de zel în decorarea urbană. E foarte vintage, pe alocuri. Prin altele, e prea gri şi resemnat. Bucureştiul meu e mişto când bate lumina soarelui la apus pe clădirea de sticlă din colţul [meu şi-al tău :))] şi când, dacă îmi aplec privirea de pe ea, văd trotuare cât de cît curate.

  2. Cum e Bucureştiul meu? Pot să zic că are farmecul lui. E plin de amintiri şi de locuri încărcate cu poveşti, câteva clădiri emblematice şi o pungă cu terase şi restaurante unde te poţi relaxa cu prietenii… dar este şi un loc unde mizeria şi nepăsarea se înfrăţesc cu gropile, şoferii nervoşi şi ţăranii care scuipă coji de seminţe în RATB…

  3. Bucurestiul meu a fost… Si nu-l mai regasesc in Bucurestiul din jurul meu, orice as face.
    Nu, nu-l urasc. Mi-e indiferent. E amorf, agitat degeaba si autist.

Trackbacks

Leave a Reply

