Leapșă cu iz de oracol: ”dacă eram…”

by Sonia Constantin

“If I were a train, I’d be late”… la asta mi-a zburat prima dată gândul în timp ce mă uitam peste leapșa primită de la Cristina.

Așadar, cu un Pink Floyd unduios pe fundal, mi-am întocmit cuminte lista existențelor mele alternative, și iată ce-a ieșit:

Dacă eram un anotimp … eram vara! O vară lungă ca la Polul Nord și caldă ca la tropice. 🙂

Dacă eram o lună … eram august

Dacă eram o zi a săptămânii … eram o duminică leneșă și fără griji.

Dacă eram o parte a zilei … eram dimineața devreme, la răsărit.

Dacă eram o virtute … eram blândețea.

Dacă eram o planetă … eram Saturn, că-i mai fistichiu. 🙂

Dacă eram un lichid … eram vișinată.

Dacă eram o stare a vremii … eram cer parțial noros, că e bine să păstrăm un echilibru.

Dacă eram un instrument … eram o vioară.

Dacă eram un sentiment … eram îndoiala.

Dacă eram un gest … eram un ridicat din umeri.

Dacă eram un sunet …. eram clinchet de pahare.

Dacă eram un cântec … eram ăsta!

Dacă eram un simbol … eram cel al păcii [și tare-mi mai plăcea].

Dacă eram un oraș … eram un București care visează să fie Paris. 🙂

Dacă eram un gust … eram dulce-acrișorul de la tarta cu lămâie.

Dacă eram o aromă … eram aroma de migdale

Dacă eram o culoare … eram un roșu dens – cam crimson red, așa.

Dacă eram o parte a corpului … eram ochi.

Dacă eram un drog … eram un opiaceu relaxant, ceva.

Dacă eram un accesoriu … eram o umbrelă.

Dacă eram un produs de machiaj … eram o mascara.

Dacă eram o materie … eram istoria.

Dacă eram un personaj de desene animate… eram Cheshire Cat! ❤

Dacă eram un număr … eram 11.

Dacă eram o mașină … eram una elegantă și bătrâioară, ca un Porsche 356b.

Dacă eram o haină … eram o rochie de mătase, bună de purtat la mal de mare.

… doamne, ce-mi doresc să vină vara! 🙂

Dau mai departe, că sunt curioasă cum se imaginează în toate ipostazele astea Alexandra, Teo, Elena și Raluca.

Tags: , ,

3 Responses to “Leapșă cu iz de oracol: ”dacă eram…””

  1. imi place cum ai completat 😀

Trackbacks

Leave a Reply

