Am semnat pentru Bucureşti

by Sonia Constantin

Am fost ieri după-amiază la Nicuşor Dan Experience (doamne, ce nume dubios 🙂 ) la Arenele Romane, eveniment organizat pentru a cataliza strângerea de semnături care să-i permită acestui om să candideze pentru funcţia de Primar General al Capitalei. Intrare moka, târguleţ de handmade, bere, soare, muzică mişto (Mihnea Blidariu tocmai începuse când am ajuns şi a cântat ge-ni-al!), oameni relaxaţi, jonglerii, frunza… all in all a fost o atmosferă foarte plăcută, de lazy Sunday, aşa.

Voi reveni cu un review mai detaliat al evenimentului, şi poate şi cu nişte poze. Şi nişte detalii despre Nicuşor Dan, căruia chiar îi ţin pumnii în iniţiativa asta.

One Comment to “Am semnat pentru Bucureşti”

  1. Si eu ii tin pumnii dar se pare ca altii sunt chititi sa-l ia in pumni…

Leave a Reply

